Atunci cand cauti spatii pentru birouri de inchiriat, doresti sa gasesti cele mai bune locatii posibile pentru afacerea ta. Citeste ghidul de mai jos, pentru a afla care sunt lucrurile pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand cauti o cladire de birouri Iasi.
Locatia biroului este esentiala
Indiferent ce tip de afacere ai, locatia biroului tau este importanta. Cauta un birou intr-o locatie usor de accesat si convenabila, atat pentru angajati cat si pentru clienti. Verifica daca cladirile adiacente sunt ocupate cu afaceri infloritoare si daca zona din jur este sigura.
Asigura-te ca biroul este accesibil cu masina sau cu transportul public Desi spatiile din suburbiile orasului sunt, in general, mai ieftine, poate fi mai putin accesibil clientilor sau angajatilor. Locatia biroului poate afecta reputatia afacerii, caci asocierea cu o anumita zona va forma modul in care unii clienti vad afacerea.
Evalueaza spatiul de birou si facilitatile
Evalueaza cat spatiu ai nevoie pentru afacerea ta, permitand cresterea realista atunci cand cauti spatiu pentru birou. Evita sa inchiriezi un birou prea mic pentru a economisi bani, deoarece un spatiu de birou inghesuit poate afecta negativ productivitatea. Pe de alta parte, nu este nevoie sa platesti mai mult pentru spatiu inutil.
Daca este posibil, alege un birou care sa se potriveasca nevoilor tale, de exemplu, spatiu pentru birouri, depozitare, numarul de prize si conectori, deoarece modificarile pot fi costisitoare. Multe acorduri de inchiriere de birou au restrictii privind tipul de modificari pe care le poti aduce unui spatiu de birou.
Cele mai citite articole
Verifica reglementarile de sanatate si siguranta pentru a determina daca spatiul de birou inchiriat ofera ventilatie adecvata, controale de temperatura, iluminat, toalete si facilitati de bucatarie. Cauta un birou cu acces 24 de ore, daca ai nevoie sa lucrezi in afara programului normal de lucru.
Gasiti cele mai bune birouri
Multe intreprinderi mici prefera sa inchirieze birouri comune, deservite, care ofera o serie de servicii si facilitati in cadrul contractului de inchiriere. Facilitatile comune pot include mobilier de birou, wifi, bucatarii, spatii de depozitare, precum si suport, securitate, concierge si receptioneri.
Birourile deservite sunt minunate pentru start-up-urile de afaceri mici, permitand sa te concentrezi asupra sarcinii importante de a-ti dezvolta afacerea, fara a cheltui bani pentru mobila si echipamente. Inchirierile pentru un birou deservit sunt, de obicei, mai scurte decat cele pentru spatiile de birou conventionale, astfel incat sa poti schimba rapid locatiile, in functie de cerintele afacerii
Ia in considerare parcarea de birouri
Atunci cand gasesti cladiri de birouri, disponibilitatea de parcare pentru angajati si clienti este un factor important. Locurile de parcare in propriile spatii inchiriate sunt ideale, dar parcarea stradala gratuita sau ieftina functioneaza la fel de bine. Daca acest lucru nu este disponibil, incearca sa negociezi tarife speciale, orare sau bilete de parcare cu parcari private, de langa birourile tale.
Impartirea spatiului pentru birouri
Daca nu ai nevoie de atat de mult spatiu, poate doresti sa iei in considerare impartirea spatiului tau de birouri cu o alta afacere. Acest lucru va economisi bani si functioneaza adesea cel mai bine daca partajezi cu o afacere compatibila care este similara cu comertul propriu. Va trebui sa faci un contract de afaceri cu aceasta companie.
Nu uita de costurile ascunse
Cifra de referinta pentru un contract de inchiriere nu reflecta cu adevarat ceea ce vei ajunge sa platesti pentru inchirierea spatiului de birou. Verifica ce este inclus in contractul de inchiriere si nu uita sa aloci buget pentru taxe si costuri suplimentare. Acestea pot include facturile la utilitati, costurile de constructie, costurile de intretinere si reparatii, costurile de mutare, asigurarea si TVA-ul aferent chirii.