Una din cele mai moderne soluţii propuse de specialişti pentru afacerile moderne este programul Dynamics 365, un program bazat pe Cloud care oferă companiilor tot ceea ce le este necesar pentru managementul relaţiilor cu clienţii (CRM) şi pentru planificarea resurselor companiei (ERP). Un astfel de software ajută utilizatorii cu planificarea, crearea bugetelor, precum şi raportarea rezultatelor financiare ale organizaţiilor.
Avantajele Dynamics 365 pentru companiile mici, mijlocii şi mari
Această soluţie modernă, Dynamics 365 oferă utilizatorilor o abordare foarte largă a aplicaţiilor de afaceri şi conectează datele cu relaţiile de business, astfel încât utilizatorii să ia cele mai bune decizii, fundamentate pe accelerarea transformării digitale a afacerilor.
Concret, Dynamics 365 are un impact major asupra funcţionarii oricărei companii care optează pentru această soluţie, caracteristicile cele mai importante ce pot fi enumerate incluzând:
· Fidelizarea clienţilor;
· Suportul angajaţilor;
· Optimizarea operaţiunilor business ale companiilor;
· Inovarea modelului business, automatizarea proceselor şi înlocuirea reactivităţii cu proactivitatea.
Cele mai citite articole
Printre cele mai importante avantaje aduse de acest sistem informatic companiilor se pot enumera:
- Adăugarea aplicaţiilor pe măsură ce nevoile companiilor se schimbă;
- Înţelegerea clienţilor într-un mod complet nou şi inedit de către reprezentanţii companiilor;
- Flexibilitatea acestui program şi economiile realizate la nivel de buget al companiei;
- Uşurinţă în utilizare, simplitate şi costuri mici;
- Adaptarea la nevoile clienţilor.
Adaptabilitatea şi eficientă programului Dynamics 365 în cadrul companiilor
Orice antreprenor care îşi doreşte o aplicaţie uşor de utilizat şi cu care să îşi poată administra afacerea în mod eficient şi să îşi fidelizeze clienţii în acelaşi timp trebuie să îşi îndrepte atenţia asupra acestei aplicaţii, Dynamics 365.
Aplicaţia ajuta companiile să se dezvolte, să crească şi să se transforme în mod eficient şi inteligent, aducând avantajele ERP şi CRM la un loc, prin utilizarea aplicaţiilor special proiectate care funcţionează perfect împreună.
Aceasta aplicaţie modernă nu numai că transformă orice afacere în una de succes pe plan digital şi ajuta la anticiparea şi gestionarea cerinţelor de business ale companiei, ci se integrează foarte bine şi cu suita Office 365. Pe de altă parte, îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii va fi vizibilă din primele zile de utilizare prin creşterea satisfacţiei acestora.
Nu în ultimul rând, Dynamics 365 permite unificarea operaţiunilor digitale din magazin şi din back office în vederea personalizării implicării clienţilor şi creşterea productivităţii angajaţilor.
Concluzii
Această soluţie foarte inteligentă, integrală, ce se combină perfect cu Windows 10 şi cu Office 365 reprezintă cea mai bună investiţie pe care o pot face companiile care ajută angajaţii să fie mai productivi, care simplifică managementul IT şi care oferă protecţia completă afacerilor.
Cu ajutorul aplicaţiei, angajaţii îşi pot desfăşura activităţile zilnice în mod eficient şi au acces la documente şi la calendare pentru a organiza întâlniri, pentru a face schimb intern de date şi cunoştinţe în mod fluid şi transparent.