La TC Romania Crown Cool veți găsi o gamă variată de vitrine frigorifice profesionale orizontale și verticale capabile să îndeplinească cerințele antreprenorilor din domeniul HoReCa cu maximă eficiență.
Înainte de a alege un model de vitrină frigorifică este nevoie să faceți o analiză prealabilă asupra categoriei de astfel de echipamente de răcire de care aveți nevoie în unitatea dumneavoastră.
După temperatură de răcire
În principiu, există două tipuri mari de vitrine frigorifice, respectiv unele care asigură temperaturi relativ pozitive între minim minus 1 sau 0 grade Celsius și maxim plus 10 grade Celsius (destinate produselor refrigerate) și vitrine frigorifice care răcesc până la o temperatură mult mai joasă în medie până la maxim minus 12 sau minus 18 grade Celsius (sau chiar mai mult) pentru echipamentele comerciale destinate depozitării produselor congelate.
După tipul în care se face răcirea
Există două moduri de răcire cu aer: răcirea cu aer static și răcirea cu aer dinamic.
Prin răcire statică se înțelege folosirea aerului rece, în fluxul lui natural.
Prin răcire dinamică sau forțată se înțelege utilizarea unuia sau mai multor ventilatoare în zona de afișare a produsului care împrăștie uniform în interiorul compartimentului interior destinat depozitării bunurilor alimentare perisabile.
Răcirea dinamică, precum este de așteptat, reprezintă un sistem mult mai eficient și de aceea este recomandat în special pentru produsele care sunt deja ambalate.
Cu toate acestea, deși răcirea dinamică are niște calități indiscutabile, pentru mezelurile proaspete crude poate cauza deteriorarea și uscarea acestora, de aceea este mai degrabă recomandată răcirea statică.
După unitățile de refrigerare
Cele mai citite articole
Există vitrine frigorifice în spațiile comerciale unde pentru aceste echipamente de dimensiuni mari cel mai bine este să utilizeze agregat extern, ceea ce permite localizarea unității de refrigerare într-un singur loc, reducându-se zgomotul și transferul de căldură în zona de vânzare, dar și vitrine care au încorporat echipamentul de producere a frigului. Ele sunt mai suple și se găsesc în raioanele produse reci din cadrul magazinelor.
După modul de dezghețare
În prezent, vitrinele frigorifice de ultimă generație sunt dotate cu funcția de decongelare automată, așa încât este indicat a se achiziționa astfel de dotări pentru unitățile HoReCa pentru un plus de eficiență în întreținere.
Adâncimea rafturilor în cazul vitrinelor frigorifice
Alegerea corectă a design-ului unei vitrine frigorifice gastronomice este extrem de importantă, lățimea și profunzimea expunerii contează. La achiziția modelelor de vitrine trebuie să se țină cont de spațiul existent și de posibilitatea conectării ușoare la curentul electric.
După protecția împotriva pierderilor de frig
Există vitrine frigorifice deschise sau închise. Echipamentele frigorifice închise profesionale cu uși glisante sunt cele mai bune, dar există și vitrine frigorifice cu balamale sau cu perdele de protecție speciale. În funcție de necesități, puteți alege unele sau altele dintre acestea.
Iluminarea cu led
În prezent, folosirea iluminării pe bază de leduri este un element important de atragerea clienților și în economisirea curentului electric.
Ledurile sunt rezistente la frig, au o durată de funcționare foarte mare, sunt economice și, mai mult decât atât, pot avea culori diferite, așa încât managerul magazinului poate să folosească lumina pentru a pune mai bine în valoare produsele pe care le are la vânzare.
Vitrinele frigorifice sunt din dotare extrem de importante pentru orice unitate HoReCa, deoarece primul factor care atrage atenția consumatorilor este aspectul produsului. Le întâlnim atât în magazine, cât și în restaurante și baruri, fiind un atribut esențial al unei unități, indiferent că aceasta comercializează produse de cofetărie sau mâncăruri care au nevoie de depozitare la frig.
Nu doar că se asigură siguranța consumatorilor, dar și creșterea profitului antreprenorului însuși, deoarece se elimină un mare procent din bunurile anterior care trebuiau aruncate sau nu erau vândute. Putem spune că acest echipament de frig reprezintă imaginea companiei, de aceea este important să fie ales vitrinele frigorifice cele mai potrivite.