5 diferențe între un magazin obișnuit și un outlet

Din fericire, există numeroase tipuri de magazine din care ne putem face cumpărături, mai ales, când este vorba despre haine.  Mall, magazin clasic sau outlet. Nu prea contează. Haine să aibă. Deși…unele au avantajele lor.

Astfel, magazinele obișnuite de haine sau mallurile reprezintă un concept diferit de cel al outletului. Mallul însumează un grup de magazine care oferă produse cam cu același preț, în funcție de colecțiile de sezon, și pun la dispoziție reduceri sezoniere. În schimb, outleturile reprezintă concepte unice, prin intermediul cărora producătorii vând produse originale, cu reduceri permanente de preț.

Iată care sunt principalele diferențe dintre un magazin obișnuit de haine și un outlet, din rândurile de mai jos!

Prețul

Una dintre cele mai importante diferențe dintre cele două tipuri de magazine este prețul, un aspect extrem de important. Astfel, spre deosebire de mall sau de orice alt centru comercial, un magazin de tip outlet oferă prețuri mai mici și o politică permanentă a reducerilor. Într-un outlet, poți găsi haine reduse cu 30%, cu 50% sau chiar cu 90%, în comparație cu cele din malluri.

Articolele oferite spre vânzare

O a doua diferență între outlet și mall constă în tipul articolelor vestimentare pe care le oferă spre vânzare. În timp ce, într-un mall, vei găsi produse în trend, în outlet ai ocazia să găsești și piese mai vechi, vintage, pe care să le asortezi după bunul plac.

Astfel, dacă ești o nonconformistă și nu vrei să vezi aceleași haine purtate peste tot în jurul tău, alege un outlet haine București și vei găsi acolo altfel de piese. 

Clienții

Până și publicul țintă al celor două modele de magazine este diferit. Cei care merg într-un mall sunt, mai degrabă, tinerii cu vârste între 18 și 30 de ani, pasionați de modă și de tot ce e nou pe piață. Pe de altă parte, publicul țintă al unui magazin de tip outlet este reprezentat de oamenii din categoria de vârstă 30-60 de ani. Motivul este simplu – aceștia sunt orientați mai mult către valoarea brandului, nu către colecții noi de haine.

Poziționarea

Totodată, locația este extrem de importantă pentru un outlet și este diferită de cea în care se găsesc mallurile. De regulă, magazinele de tip outlet se găsesc la periferia orașelor sau la jumătatea distanței dintre două orașe. Acest lucru permite acoperirea unui număr cât mai mare de clienți. De regulă, pentru a avea succes, un outlet are nevoie de o acoperire de minimum 2 milioane de locuitori pe o rază de peste o oră de mers cu mașina. În plus, outletul are o suprafață mai mică decât cea a centrelor comerciale, pentru că, spre deosebire de mall, outletul se axează doar pe haine, încălțăminte, mobilă și decorațiuni, fără să includă saloane sau spații de joacă.

Investiția

Până și investițiile sunt diferite, atunci când vine vorba despre malluri și outleturi. În comparație cu un centru comercial, un outlet presupune o investiție medie și reușește să își recupereze această sumă în primii ani pe piață. Din cauza numărului mare de magazine din mall, investiția este mult mai mare.

Care sunt magazinele tale preferate din care obișnuiești să-ți cumperi articole vestimentare? Ai achiziționat vreodată produse din magazine de tip outlet? Dacă nu, poate a venit timpul să o faci.

Articolul Anterior

Cum te ajută concret Dynamics 365 în activitatea firmei

Articolul Urmator

Campaniile de promovare pe Facebook şi avantajele lor

Cele mai populare